![supporten](https://images.teamtailor-cdn.com/images/s3/teamtailor-production/width_800-v3/image_uploads/3b87a519-040a-4730-9cc2-8dd6ad4e1a51/original.jpeg)
Vad gör vi på support?
-
Hjälper kunden med frågor kring funktionalitet
WinLas får mycket frågor från kund gällande hur funktionalitet fungerar och bäst kan användas.
-
Vi letar och löser fel i systemet
Vi är verkliga detektiver ibland för att identifiera saker som blivit fel i systemet eller i den data som våra system tar emot.
-
Vi utbildar och rådger
Ibland vill våra kunder ha utbildningar för en större grupp nya användare, digitalt eller fysiskt. Då kan vi erbjuda dem det. Vi kan också vara bollplank i processfrågor relaterade till våra system.
-
Vi stöttar upp vid införanden
Som experter på våra program hjälper vi ibland kunder under införandet.
-
Vi samverkar med övriga delar i företaget
Ibland behövs våra specialistkunskaper inom produktutvecklingen, eller så behöver vi andra kompetenser för att vi ska lösa kundens problem.